Reklamacje

Szanowni Państwo,

Nasza Firma dokłada wszelkich starań do świadczenia swoich usług na najwyższym poziomie, a zadowolenie Klienta stawiamy zawsze na pierwszym miejscu.

W przypadku gdyby mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia co do jakości świadczonych usług, sposobu Państwa obsługi przez Naszego Eksperta lub postulaty dotyczące dalszego podnoszenia jakości świadczonych przez nas usług, uprzejmie informujemy, iż istnieje możliwość złożenia reklamacji w jeden z następujących sposobów:

  • w formie pisemnej, bezpośrednio na adres siedziby Firmy:
    ul. Rynek 105, 67-200 Głogów
  • w formie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@parkhome.com.pl

Będziemy wdzięczni za Państwa wszelkie cenne uwagi i spostrzeżenia - na wszystkie odpowiemy w terminie do 21 dni bez zbędnej zwłoki. Jeśli rozpatrzenie sprawy będzie wymagało większej ilości czasu to również przekażemy taką informację. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.